Revenge – 1×02 “Trust”

Se pare ca fiecare episod din Revenge ne aduce surprize noi si mai ales victime noi. Interesant cum “vinovatii” colaterali apar si ne sunt infatisati episod cu episod, pe fundal desfasurandu-se “razbunarea suprema” impotriva familiei Grayson. Si acest episod vine cu o morala, nu poti avea incredere in nimeni.
Asa cum spuneam si mai sus, in acest episod il intalnim pe “unchiul” Bill, care a fost bun prieten cu David Clarke si care se pare ca a avut un rol important in procesul acestuia din urma. Asa cum il stie si Emily, Bill se pare ca este un impatimit al jocurilor de orice fel, imaginea cele doua zaruri pe care le framanta venind cumva in ajutorul intelegerii acestui personaj. Si cum Emily stie sa se razbune, pune la cale un plan cat se poate de frumos desi in realitate am putea sa credem ca scaderea asa de drastica a unor actiuni pe piata nu este atat de veridica. Si da, Emily stie sa faca de toate, sa intre in computerul cuiva, sa fure parole din priviri si sa speculeze slabiciunile lui Bill.
Nu prea stiu ce sa cred despre Nolan, pana acum se pare ca e singurul aliat a lui Emily in lupta ei. Nu ii inteleg insa motivatia. Da, Nolan vrea sa se razbune pe elita din Hamptons pentru ca nu a crezut in el si sa o ajute pe Emily asa cum tatal ei l-a ajutat cand nu spera. Si da, toata lumea l-a acceptat pe Nolan acum ca are bani insa banuiesc ca aceasta acceptare nu este deplina, Nolan nu pare a se integra printre acestia. Sau poate chiar nu vrea sa se integreze. Cert e ca Nolan a ajutat-o pe Emily atunci cand nu se astepta, i-a cumparat casa pe care era sa o piarda datorita ofertei si infirmat si zvonurile care au dus la declinul afacerii lui Bill.
Tot Nolan vad ca vrea sa i-l bage lui Emily pe gat pe Jack. Povestea nu Jack parca nu ma convinge inca, ori este actorul de vina ori asa a fost scris astfel incat atunci cand va veni momentul, totul sa explodeze la inaltimea dorita Parca mai mult il plac pe Daniel, care pare totusi un baiat de treaba in ciuda sangelui care ii curge prin vene.Si pare ca se potriveste mai bine cu Emily dar te pui cu iubirea din copilarie? Si cum logodna stim ca are loc, se pare ca Emily reuseste sa o convinga pe Victoria ca nu are nicio hiba, asta nu inseamna ca Victoria nu continua sa ii cerceteze trecutul. Interesant e cum Victoria incearca sa ii fure casa de sub nas, este doar dorinta ei de a infrange pe Emily sau vroia sa o cumpere pentru valoarea sentimentala?
Declan Porter se pare ca a avut ceva de luptat pana a reusit sa ajunga la sufletul Charlottei. Iar prietenii “banosi” ai Charlottei se comporta tipic, cine nu are bani si incearca sa se amestece cu ei, sfarsesc in batai, ca poate totusi tata are o pila pe la politie si apoi pe cine va crede pe cuvant, pe amartul ala de Porter? Sunt curioasa daca papa Porter e mort sau doar a avut o criza de ceva.
Interesant cum reapare si Lydia, ma gandesc ca toate razbunarile astea lui Emily se vor intoarce impotriva ei, fac vreun fan club ceva si o vor dobora.
Si ma mai framanta un gand, cate razbunari pe sezon pot avea loc? Si cat se poate intinde actiunea ca sa mentina suspansul? Poate Revenge sa reziste mai mult de un sezon? Nu ne vom plictisi daca vedem ca socotelile nu sunt incheiate si o ia de la capat prin alte metode? Hmmm, vom vedea!