duminică, 31 august 2014

Suits – 1×12 “Dog Fight” final de sezon

Vogler… still an asshole..
Iata ca a venit si finalul de sezon, mult prea devreme, si in consecinta va trebui sa asteptam pentru sezonul 2 pana vara viitoare, mult prea tarziu. Asadar avem parte de un caz important, un caz penal (cum altfel?) , o rezolvare a unor subploturi si un cliffhanger care sa dea tonul pentru sezonul 2.
Continuare a episodului trecut, Harvey incearca sa indrepte anumite nereguli ce s-au petrecut cat era procuror, si in mod special sa scoata un om nevinovat, dar condamnat de el, din inchisoare. Problema e noul procuror-sef, fostul  Vogler din House, care trebuie sa apere integritatea biroului sau.  In fapt el nu face altceva decat sa priveasca imaginea de ansamblu: da, sistemul nu e perfect, erori se mai comit, oameni nevinovati ajung dupa gratii, insa majoritatea detinutilor sunt acolo, totusi, pe drept, si a lasa pe unul sa scape ar avea potentialul de a deschide torentul (nu, nu ala de pe www) si sa dea posibilitatea celor cu adevarat vinovati de a scapa de pedeapsa. Cu toate acestea, cu dovezi solide , nu doar indoilei, sistemul ar trebui sa poata fi ajustat, astfel incat sa poata fi reglate orice … imprecizii. Fara a lungi vorba, Harvey castiga (se putea altfel?) si astfel omul nevinovat scapa, vinovatul e identificat si, se presupune, pedepsit.
Si acum la partea de telenovela. Eu am o problema. Nu stiu altii cum sunt, dar eu daca nu imi simt telefonul in buzunar, ma simt dezechilibrat. e ca si cum as merge pe un drum inclinat, daca ar bate vantul din directia potrivita m-as rasturna. In consecinta daca nu am telefonul la mine, e ca si cum mi-ar lipsi hainele, ceva nu e in regula. Asa ca, cum se poate sa tot iti lasi telefonul pe unde apuci, sa il uiti si sa nu iti dai seama decat cand esti foarte departe de el. Mai mult decat atat, nu stiu altii cum sunt, dar eu am obiceiul sa astept sa imi raspunda  persoana pe care o sun, inainte sa incep sa ii zic cat de mult o iubesc, urasc, sau ca am uitat telefonul la ea. Deci de obicei zic alo!, astept sa imi zica da, buna, sal, sunt pe WC si nu pot sa vorbesc, sau orice alta formula lingvistica care sa imi dea de inteles ca nu mi-a raspuns la telefon prietenul cel mai bun, al carei foste prietene o devastez in dimineata, la pranz si seara dupa ce ii recit cifrele de pe card invers ( apropo, pentru amatori de fraude, aveti toate datele in acea scena pentru a vedea daca are si bani blonda pe cardul respectiv :D). Urmarea era previzibila: Trevor se supara si se duce la boss-lady sa ii zica: Tanti Jessica, vezi ca Harvey te-a aburit si Mike nu a fost la scoala de fitze.
Bilete la Otelul – Manchester United?
Mi-au placut insa scenele cu Donna, sicele cu Louis. Astfel este dezvoltat personajul secretarei loiale a lui Harvey, si pot sa zic ca imi place mult, iar Louis este pus la punct de doua ori de Jessica, confirmand faptul ca este doar o nevastuica fara coloana vertebrala. Ramane de vazut daca va face ceva in acest sens, sau chiar va ajunge la Louis, Nothing and Nobody.
Per total a fost un episod bun, care a incheiat un sezon foarte bun, al unui nou serial cu potential foarte mare care deja a confirmat in mare parte. Acum tot ce putem face e sa asteptam pana vara viitoare pentru a avea parte din nou de Harvey Specter.