marți, 26 august 2014

The Vampire Diaries – 4×02 “Memorial”

Uuuh! Carne proaspata… vreau sa spun… personaje noi!

Acum inteleg de ce premiera sezonului patru a fost asa de mediocra. Pentru ca serialul sa ne trosneasca in fata cu al doilea episod care a avut de toate: tensiune, scene de sex, umor si un vanator nou de vampiri care nu se joaca nene. In ciuda faptului ca-mi aduce aminte de o gramada de personaje similare de dinaintea lui (Blade, Robin Wood din Buffy, Spaima Vampirilor, vanatorul ala de vampiri din Supernatura) mie mi-a placut de Connor.
Pentru ca baiatul este “profi”. Poarta manusi imbibate cu verbina, stie despre veninul de varcolac si mai este si lunetist pe deasupra. Connor a venit intr-adevar in orasul acesta sa faca treaba, nu sa faca ochi dulci lui Bonnie (ceea ce sper sa nu se intample la un moment dat).
Tranzitia Elenei a evoluat intr-o directie buna, in sfarsit o vedem pe fata intr-o stare de haos mental si emotional, amplificata de faptul ca niciunul dintre sfaturile lui Stefan nu o ajuta. Prin urmare apeleaza la Damon, ceea ce adauga o noua dimensiune usor kinky acestui triunghi amoros. Care o hraneste mai bine? Stefan sau Damon. Parerea mea este ca amandoi au dreptate, dar cu ce nu sunt de acord este ca Elena insista in momentul de fata sa mearga pe la spatele lui Stefan cand se hraneste de la Damon.
Stefan se simte inselat, o stare oarecum indreptatita, dar vreau ca Elena sa se prinda mai repede ca eticheta si bunele maniere umane… nu prea se mai aplica atunci cand esti vampir. Indiferent cu ce te hranesti. Cand Elena a zis ca nu i-a spus lui Stefan adevarul pentru ca nu a vrut sa-l raneasca, reactia mea a fost: “Bitch what do you care, YOU’RE DEAD!”
Si cam astfel am reactionat si cand Caroline i-a zis lui Tyler sa se abtina de la sex pentru ca cineva a murit. desi a fost o scena amuzanta, iar Vampire Diaries nu se pricepe asa de bine sa imbine sexul cu umorul, deci m-am bucurat sa o vad si pe asta.
Cand Elena nu avea criza de nervi si cand Matt nu avea o criza de constiinta, lucrurile au evoluat pe un fagas normal spre o super-scena tensionata la inmormantarea reverendului Young. Aceasta scena a functionat pe atata nivele. Numai ideea ca Tyler, Elena si restul au trebuit sa se poarte frumos la inmormantarea cuiva care le dorea moartea mi s-a parut superb de ironica. Pe deasupra, la aceeasi inmormantare se afla ALTCINEVA care voia sa-i omaore pe toti.
Si ca sa presaram niste paroxism dramatic pe aceasta ciorba tensionata, Elena era si in mijlocul unei tranzitii dubioase. In cele din urma Matt si Tyler au fost cei care au “salvat” cat de cat ziua, giving something back to the little guys.
Din pacate o astfel de scena buna trebuia urmata de ceva incredibil de siropos si letargic, scena cu lampioanele peste care marturisesc ca am sarit. Inca o data ni se aduce aminte ca FOARTE MULTI OAMENI au murit in orasul asta, de cand domnii Salvatore au oprit in oras. Este unul dintre acele momente care ma fac sa ma gandesc ca acesti copii nu joaca cu un pachet intreg de carti pentru ca nu-i stirpesc pe vampiri cu totul. I don’t care how hot they are.
Mi-a placut mult de Damon ca a ales sa nu se bage in siroposenii cu lampioane, si a preferat sa jeleze ca un barbat adevarat. Cu sticla de tarie in cimitir. Pe cat nu mi-a placut scena cu lampioanele, pe atat mi-a placut momentul intim dar masculin dintre Damon si spiritul lui Alaric care veghea asupra lui.
Daca Jeremy isi fine-tuneaza abilitatile supranaturale, poate il mai vedem si noi pe rick in cand in cand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu