marți, 26 august 2014

The Vampire Diaries – 5×21 “Promised Land”

1
“It kills me sometimes, how people die.” – spunea Moartea în The Book Thief.
Am voie să încep cu sfârșitul, nu? Pentru că nu am răbdare să păstrez discursul pentru finalul recenziei… :D
 Nu știu pe cine ați votat voi în poll-ul de săptămână trecută, însă eu am pariat pe Damon dintre cei doi frați. Nu e prima oară când mi se dovedește că nu le am deloc cu treburile astea!
Stefan. El este cel care ne moare din senin, în cel mai puțin dramatic și totuși neașteptat mod.  Mai bine îl omorau vrăjitorii ăia doi sau Markos sau fantomaticul Enzo, dar Tyler cel posedat? Și așa?! Come on! Deci nu, nu mi-a plăcut. Nu mi s-a părut credibil deloc. Trebuie să recunosc că am numărat câteva lacrimi de-a lungul timpului, pentru unele morți din serialul ăsta. De exemplu, atunci când a murit Jenna, cu scena înmormântării și toate cele, apoi când a murit Alaric. Însă acum, nimic. Nada. Probabil sunt eu prea pretențioasă atunci când vine vorba de a omorî un personaj principal – adică ori curg lacrimi și rămâi șocat, ori nu omori personaje principale. Nu știu ce să cred. Probabil că Bonnie va reuși totuși să facă ceva în privința asta. Mi se pare imposibil să moară de tot acest personaj. Doar nu suntem în Game of  Thrones. :))
2
Pe de altă parte, e o chestie pe care am observat-o de ceva timp la acest serial -€“ faptul că personajele nu mai interacționează decât foarte rar ca și grup. Sunt multe scene de câte doi, și alea destul de scurte și lipsite de cele mai multe ori de sare și piper. Avem Damon+Elena, Stefan+Elena, Stefan+Caroline, Bonnie+Caroline, Bonnie+Jeremy (pentru un cuplu petrec extrem de puțin timp împreună ) etc. Nu știu dacă și voi ați observat, însă mie mi se pare că relațiile dintre personaje s-au răcit, iar timpul petrecut împreună s-a rărit. Mi-ar plăcea o schimbare în acest sens. Iată deci prima mea dorință legată de noul sezon.
Revenind la cele petrecute în acest episod, e de menționat faptul că singurii care încearcă să facă ceva în toată nebunia asta creată de călători – akawannabe witches – sunt Damon și Caroline. Damon adună toate corpurile călătorilor din peșteră pentru a-l momi pe  Markos la conacul familiei Salvatore.
3
Cu toată strădania lui însă, lucrurile ies prost. Markos este acum supradozat cu sângele dublurilor și este mult mai puternic decât Damon. În plus, vraja călătorilor începe curând să-și facă efectul, fiecare dând semne că va muri exact așa cum a murit înainte de a deveni vampir – Elena înecată, iar Stefan și Damon împușcați.
Bonnie. Bonnie a mințit pe toată lumea că există o soluție, când de fapt, în tot acest timp ea nu a făcut altceva decât să accepte ideea iminentei morți. Nu am văzut-o făcând ceva concret ca să găsească o portiță de scăpare. Mi se pare resemnată și atât. Cât despre relația sa cu Jeremy, am spus și mai devreme – e aproape inexistentă.
Damon și Elena 
se joacă în continuare de-a șoarecele și pisica, iar astăzi se pare că se iubesc din nou, întrucât Elena i-a întors lui Damon sărutul și replica de săptămâna trecută.  


4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu