marți, 26 august 2014

The Vampire Diaries – 3×14 “Dangerous Liaisons”

Am ajuns sa cred ca nu m-ar deranja ca in toate episoadele de TVD (sau macar o mare parte dintre ele) personajele sa poarte haine de gala. Stiu ca multa lume se plange de inflatia de evenimente mondene din Mystic Falls, dar eu pur si simplu iubesc un bal reusit si oamenii atractivi in haine elegante. Ce sa-i faci, asa sunt eu mai superficiala si in timp ce alti oameni aleg sa se ambaleze atat de tare in legatura cu triunghiul amoros incat sa verse o cantitate inspaimantatoare de venin si ura in directia producatorilor pe Twitter, eu ma delectez cu ce e frumos in acest show si vreau sa vad unde ma va duce.
Cine mi-a citit recenziile trecute stie ca am aruncat indicii despre cat de mult am asteptat acest episod (inca de acum o luna de zile cand am vazut primele poze promotionale) si, chiar daca aceste asteptari au facut ca entuziasmul meu fata de el sa fie mai mare decat ar fi trebuit si sa existe posibilitatea ca aceasta situatie sa se intoarca impotriva mea in caz ca episodul nu ar fi fost prea grozav, acest lucru nu s-a intamplat si episodul mi-a placut destul de mult. Probabil ca am avut avantajul ca am zero interes in triunghiul amoros principal care a ocupat o parte importanta din episod si felul in care a fost tratat a dat nastere la un val de furie si agresivitate cum n-am mai vazut de mult in acest fandom. Iar fadomul TVD e de obicei agresiv si fara a avea motive speciale. In momente dintr-astea ajung sa-mi doresc sa nu fac parte din comunitatea online si sa nu am de-a face cu toate aceste reactii over-the-top care imi strica o experienta care din punctul meu de vedere ar trebui sa fie fun si nicidecum frustrarea enorma si nervii pe care vad ca unii si le defuleaza comentand si reactionand la adresa acestui show./biggest facepalm
In ce priveste “Dangerous Liaisons”,principalele fire narative ale episodului au vizat a)Originalii; b)dinamica Damon/Elena/Stefan; c) relatia dintre Klaus si Caroline. Nu stiu daca titlul a vrut sa aiba sau nu vreo trimitere la romanul cu acelasi nume, iar daca ar fi fost asa, singurele paralele vagi pe care am putut sa le fac au fost: Klaus ar fi Valmont (omg, he’s so gonna die at the end of the season,isn’t he?), Caroline ar fi Madame Tourvel, iar Esther diabolica marchiza Merteuil , the one running the show. Dar asemanarile se opresc aici pentru ca TVD are un numar mare de personaje importante si ele nu-si gasesc corespondent in opera lui Laclos. Am sa vorbesc despre fiecare fir narativ pe rand,schimband putin din mers formatul recenziei, pe de o parte pentru a incerca sa scurtez dimensiunea (not gonna happen)si pe de alta parte pentru a-mi fixa niste delimitari clare, altfel voi sfarsi scriind 3000 de cuvinte doar despre Klaus si Caroline si nimeni nu vrea asta, nu-i asa?
Originalii
Esther aka Original Witch Bitch Mummy e cea care a preluat conducerea familiei si a trecut deja la punerea in aplicare a planurilor pentru care s-a intors pe aceasta lume. Aflam cu aceasta ocazie si cum de a reusit sa faca acest lucru : Klaus intr-adevar o omorase dupa momentul in care a pus blestemul asupra lui, dar prietena ei Ayanna i-a prezervat corpul pentru momentul in care se va intoarce. Totusi unde a fost acest corp si cum de a ajuns intr-unul dintre sicriele lui Klaus si nici unul dintre frati nu a avut habar despre asta in 1000 de ani ? Whatever… In acelasi timp, spiritul lui Esther a ajuns pe Lumea Cealalta (sau a fost in limbo?!) si tinut captiv acolo 1000 de ani ca pedeapsa pentru ca a creat rasa vampirilor. Dupa ce a uneltit acolo in toata aceasta perioada cu spiritele altor vrajitoare moarte, s-a intors acum pentru a-si omori proprii copii (despre care, la fel ca Original Daddy Douchebag, ea crede ca sunt niste creaturi abominabile) si a restabili Echilibrul Naturii (Is Nature also a bitch?! Seems so…).
Din enuntul problemei va imaginati deja ca de-abia astept ca Esther sa sufere o moarte lenta, dureroasa si DEFINITIVA pentru ca eu am fost intotdeauna Team Vampires si nimeni nu va scapa de ura mea eterna daca vrea sa-i omoare pe Elijah si Klaus. A fost previzibil pentru mine ca ea va veni sa faca exact acest lucru pentru ca in show-ul asta toate problemele dificile sunt rezolvate prin intermediul vrajitoarelor pe calea magiei, ceea ce ma deranjeaza foarte tare. Ma asteptam ca ea si magia ei sa fie mijlocul prin care-l vor elimina pe Klaus, dar nu ma asteptam sa fie atat de cold-blooded incat sa-si omoare toti copiii in cadrul acestui proces. Intr-o alta non-surpriza, Ayanna este stramoasa vrajitoarelor Bennet care vor fi recrutate sa participe la acest plan al lui Esther. Pun pariu aici si acum ca mama lui Bonnie va muri in tot acest proces, oricare ar fi sfarsitul lui. Cine e dispus sa parieze?
Pentru inceput, Esther are nevoie si de sangele Elenei pentru a crea o vraja care sa lege destinele tuturor celor 5 copii ai ei si, astfel, Klaus care e chipurile nemuritor sa fie la fel de vulnerabil ca si ceilalti in fata unei morti definitive, mai ales acum cand, aparent, nu mai exista nici o alta arma de a-l omori (cel putin saptamana asta *rme*). Elena e foarte dispusa sa participe la acest plan, desi acest lucru il condamna la moarte si pe Elijah, cel care ii salvase viata cu cateva ore inainte. Bineinteles, ca daca nu ar fi dat sangele de buna voie ar fi fost probabil fortata, dar ce mi se pare mie stupid in atitudinea Elenei e ca ea a parut a avea totala incredere in planul lui Esther fara a se gandi prea mult la consecintele acestuia. Daca Esther crede ca proprii copii sunt niste monstri si le planuieste fara regrete sfarsitul, ce se va intampla cu ceilalti vampiri de pe lumea asta? Sunt zeci, sute, mii poate si din punctul meu de vedere acestia vor fi primii pe lista lui Esther din momentul ce a terminat cu propria familie. Iar ceilalti vampiri sunt si prada mult mai usoara pentru ca nu sunt atat de puternici ca Originalii. Iar cand exterminarea va incepe cine sunt victimele la indemana? Stefan, Damon si Caroline*shudder*. Seriously, Esther needs to die!
In aceasta Coalitie a Mortii este implicat si un Original, Finn, who is basically a tool. El e cel care i-a mostenit perfect pe cei doi parinti ai sai si este dispus sa moara fara probleme pentru ca e complet spalat pe creier de ideile lui Esther si crede ca vampirii sunt niste monstri care nu ar trebui sa existe. Nu-i de mirare ca Klaus l-a tinut intr-un cosciug 900 de ani si nici ca Finn nu pare prea deranjat de acest lucru.
Celalat frate, Kol, e complet diferit si pare a fi un psycho jack-ass caruia ii place sa creeze haos si moarte just for fun. Dispretuieste oamenii si autoritatea fratilor mai mari sau a mamei sale. El si Rebekah sunt mezinii familiei si par dispusi la a crea probleme si a face doar ceea ce le trece prin cap indiferent de consecinte. Rebekah incearca sa o omoare pe Elena in debutul episodului ca pay-back pentru faptul ca Elena a injunghiat-o la Homecoming, dar Elijah intervine si nu poate realiza acest lucru. Ea se hotaraste sa se razbune pe Elena in mod indirect, invitandu-l pe Matt la bal cu intentia de a-l omori si a o face pe Elena sa sufere din aceasta cauza. La bal, in ciuda dispozitiei de non-violenta decretata de Esther, Rebekah il coopteaza pe Kol in planul ei, dar incepe sa aiba niste indoieli in momentul in care vede ca Matt e un baiat bun care o trateaza frumos, desi sunt in tabere adverse. Kol ajunge insa foarte aproape de a-l omori pe baiat care este salvat de catre Damon intr-un act aflat la limita intre eroism si autodistrugere.
Elijah e acelasi gentleman elegant pe care-l iubim majoritatea dintre noi, dar fiind si cel mai varstnic Original (cred ca el si Finn sunt cei mai batrani, cel putin asa par) e si mai circumspect fata de intentiile mamei sale. El incearca sa o convinga pe Elena sa-i comunice rezultatele discutiei cu Esther si, desi ea ii promite acest lucru, nu o face si sper ca toata aceasta tradare sa se intoarca impotriva ei pentru ca e foarte posibil ca, asa cum destinul dublurilor e legat de cel al Originalilor si vampirilor in general si moartea lor sa fie legata, iar viata ei sa fie in acelasi pericol in care sunt vietile lui Elijah&co. Esther deja a spus ca mai sunt si alte elemente ale planului, dar cum Elena e experta in a lua cele mai imbecile decizii, alege sa mearga complet pe mana ei fara a pune vreo intrebare. Sper sa-i dea pe nas, serios. Ugh….daca i se intampla ceva lui Elijah…nici nu vreau sa ma gandesc.
Damon/Elena/Stefan aka The Triangle of Doom
Dupa reactiile generate in fandom de evenimentele care au implicat aceste personaje nici nu stiu ce as putea spune despre ei fara a-mi fi teama ca o echipa sau alta va veni sa ma omoare in somn…glumesc, bineinteles, pe aici oamenii sunt mai echilibrati si spiritele nu sunt la fel de incinse ca pe restul net-ului, desi nu se stie niciodata. Toata aceasta treaba cu triunghiul is a BIG.MESS si imi e cu atat mai greu sa discut despre ea pentru ca de fapt imi e indiferenta. Mi-ar placea ca Elena sa ia o decizie si fie sa ramana singura, fie sa aleaga pe oricare dintre ei si toata lumea sa-si vada de viata mai departe pentru ca din punctul meu de vedere acest triunghi amoros face un mare deserviciu tuturor celor 3 personaje implicate. In acest episod am ajuns sa-i detest pe toti 3, desi presupun ca nu asta e reactia pe care si-ar fi dorit scenaristii sa o aiba un telespectator.
Nu am fost niciodata un fan al personajului Elena pentru ca mi s-a parut mereu un personaj foarte plictisitor si nu am inteles fascinatia pe care o exercita asupra unor vampiri de 150+ ani, dar de unde imi era indiferenta si o ignoram, am ajuns sa o detest in mod activ de ceva timp incoace. Cineva spunea ca ea trebuie sa aiba dreptul la propriile decizii. OK, e adevarat , desi e si ironic avand in vedere cum si-a lipsit fratele de la a avea acelasi drept in mai multe ocazii. Pe langa asta, deciziile sale s-au dovedit ingrozitoare de-a lungul timpului si niciodata nu invata din greselile facute in trecut. Nu stiu daca, vazand pe cineva ca face in continuare greseli dupa greseli, nu m-as duce sa o scutur putin pe acea persoana cand consecintele acestor decizii idioate vizeaza vietile altor oameni. Unde se trage linia intre cel care iti da libertate de decizii si un “enabler” care te lasa sa iei decizii proaste, desi ar trebui sa stie mai bine si sa te atentioneze? Si daca tot are dreptul la decizii si-i place sa le faca, ar trebui sa se decida si ce vrea sa faca in privinta celor 2 frati. Daca intr-adevar iubirea ei pentru Stefan e infinita, ar trebui sa clarifice o data pentru totdeauna acest aspect cu Damon pentru ca deja e enervant sa-l vad pe acesta ca un catelus, facandu-se luntre si punte cand are nevoie de el pentru ca apoi sa i se arunce in fata (intr-o maniera foarte ironica, asa cum a remarcat si el) ca “poate simte prea mult si asta e problema”. Really? Adica nu stia de acest lucru pana acum? Faptul ca il trateaza ca pe o manta de vreme rea e exasperant. Da, il iubeste pe Stefan…ok, spune-o raspicat si cand ai probleme nu incepe sa scancesti “where were you Damon?” pentru ca ii dai idei gresite.
Damon a fost, de asemenea, foarte enervant in acest episod, avand un comportament excesiv de controlling vis-a-vis de ea. Exista o oarecare justificare, datorita pericolelor prin care au trecut in ultimul timp si deciziilor dezastruoase pe care le ia de obicei de capul ei si, desi era normal sa fie precaut intr-o situatie ca cea in care se aflau, a fost totusi prea mult. Bine ca a auzit acea reactie bitchy a Elenei si si-a dat seama cam pe unde se afla si a lasat-o, plecand sa-si vada de viata.Damon, you are so better off! Pacat ca nu va dura probabil mai mult de 2-3 episoade si cand va bate din nou din gene in fata lui se va transforma din nou in trepadusul ei si va continua si sa-si distruga relatia cu frate’su din aceasta cauza. Pana una alta, Damon a incheiat seara aceasta nefericita cu o partida de sex cu Rebekah si parca vad ca pe Elena o va pocni gelozia cand va afla. Ugh! Nici sa nu aud, e liber sa faca ce vrea.
Pentru a completa triunghiul apocaliptic, si Stefan are in continuare un compartament de neinteles. E prea ocupat sa pozeze a fi o persoana care nu simte, desi e clar ca simte si in loc sa se opreasca din lamentari si comportamente bizare, mai bine ar pune mana si si-ar concentra energia incercand sa repare macar o parte din lucrurile si relatiile care au fost distruse in urma ultimelor evenimente. Si dintre toate lucrurile pe care le-a facut isi reproseaza faptul ca a muscat-o pe Elena ceea ce s-a intamplat cand era sub compelling si cu siguranta nimeni nu i-ar fi reprosat, dar nu se invinovateste pentru recentele momente de teroare pe care i le-a creat Elenei cand a amenintat ca o transforma in vampir si aproape a omorat-o pe podul pe care au murit parintii ei si de aceasta data fara a mai fi compelled?! OK, Stefan, logica ta e ingrozitoare, dar cand ai pe cineva atat de spineless ca Elena care chiar si dupa asta tot ea e cea care te implora, presupun ca iti poti permite o atitudine de genul asta. Adevarul e ca sunteti facuti unul pentru altul. Can we move on now?
Klaus/Caroline
Asta e partea din recenzie pe care as vrea sa o scriu in Caps Lock, cu multe interjectii si emoticons, eventual si cateva reaction-gifs. Dar imi dau seama ca, asa cum mie imi plac foarte mult Klaus si Caroline, altora nu le plac si nu pot sa risc sa fiu acuzata de subiectivism (lol,this will be forever amusing!) de doua ori la aceeasi recenzie pentru ca inevitabil cohortele de fani Delena/Stelena sunt deja nemultumiti ca m-am luat de favoritii lor. Cred ca dupa aproape 3 ani mi s-a epuizat orice resursa de rabdare in ce-i priveste pe sus-numitii si adevarul e ca partea sentimentala a show-ului nu a fost favorita mea de la inceput, cel putin atat timp cat vor insista sa fie un triunghi. Insa, surprinzator, inima mea nu e chiar de piatra si mai pot si eu aprecia ceva de acest gen, secretul fiind, se pare,ca trebuie sa implice personaje care au un comportament mai matur si straight-forward.
Bineinteles ca ce s-a intamplat in acest episod intre cei doi mi-a placut foarte mult. Stiam ca vor avea scene impreuna, dar nu stiam in ce directie o vor apuca scenaristii pentru ca nu era cel mai simplu lucru sa produci o interactiune de acest gen in maniera credibila cand vine vorba de Klaus. Bine, ca si acum sunt destui oameni care cred ca nu e credibila, dar exista acea vorba din batrani – “Haters gonna hate”- si deocamdata am sa o iau si eu in considerare si sa-mi permit sa ma bucur in voie de ce am vazut pentru ca si reactia mea in timpul episodului a fost una de bucurie la scenele lor care au fost excelente,imo.
Klaus e impulsionat de mama sa invite pe cineva la bal (cu siguranta pentru a-i distruge vigilenta) si in ciuda protestelor initiale, el ii trimite o invitatie lui Caroline la care adauga si o rochie de bal. Reactia lui Caroline e evident una de eye-rolling si fata e preocupata de ascultarea unui voice-mail de la Tyler care e intr-un loc necunoscut, cautand leacul miraculos de a scapa de siring-ul fata de Klaus, desi daca am inteles eu bine, a renuntat la metoda propusa de Bill. Elena o roaga sa o insoteasca la bal ca sa o protejeze, dar Caroline tot refuza sa mearga pana in momentul in care vede ca Rebekah il invita pe Matt si, facandu-si griji pentru siguranta baiatului, decide sa mearga totusi la bal.
Din momentul in care Caroline paseste in sala de bal, e clar din felul in care Klaus o priveste ca e foarte interesat de ea, dar ea pastreaza distanta. Cei doi ajung totusi sa danseze cumva (fondul sonor e din nou super-inspirat – melodia lui Ed Sheeran ”Give Me Love” – am stiut cu o zi inainte ca melodia va fi in serial, mi-am dat seama ca va fi in scena de dans si i-am ascultat versurile cu atentie) si Klaus face eforturi pentru a conversa cu ea, dar Caroline ii taie mereu vorba, iar cand ii admira calitatile de dansatoare, ea remarca, avand ceva mandrie in voce, ca e Miss Mystic Falls la care Klaus ii raspunde simplu, dar in acelasi timp serios si suav “I know” si e…just perfect. A cautat-o pe Google? Nah, cred ca doar a vazut trofeul cand a fost la ea in camera ca sa o vindece pentru ca eu am observat mai multe trofee expuse pe acolo si lui Klaus nu-i scapa detalii de genul asta.
Repriza a 2 a are loc in curtea vilei lui Klaus unde Caroline admira un cal. Klaus incearca din nou sa discute cu ea, dar cand fata ii taie din nou vorba intrebandu-l de ce a invitat-o, Klaus e foarte direct (cum m-as fi asteptat la cineva care are 1000 de ani) si-i raspunde “I fancy you” si din nou tonul e foarte serios si sincer si replica asta chiar le-a mers la inima multor oameni (cineva sugera in mod hilar pe Twitter ca ar trebui sa existe un ring-tone cu Joseph Morgan spunand “I fancy you”). S-a pus la un moment dat (dupa ep 3×11) problema daca Klaus e cu adevarat interesat in Caroline sau e un joc/plan. Din ce am vazut eu in interactiunea lor, Klaus mi s-a parut sincer interesat si chiar a facut eforturi sa aiba cea mai buna comportare fata de ea. Ba chiar a inceput sa-si deschida sufletul in fata ei ,vorbindu-i de tatal sau (relatie care e unul dintre punctele cele mai vulnerabile pentru Klaus) si i-a aratat pasiunea sa pentru arta (probabil ca nimeni habar n-are, in afara de Elijah care stie de talentul fratelui sau de pe vremea cand ticluia desene “aztece” si alte documente asemanatoare despre blestemul Soarelui si Lunii). Imi amintesc ca si Tyler obisnuia sa deseneze, dar in timp ce desenele lui erau undeva la sfarsitul maculatorului de matematica, o pictura de-a lui Klaus e la muzeul Ermitaj-so yeah, din acest punct de vedere…upgrade!
Ce imi place foarte mult e ca cea care detine controlul in aceasta interactiune e in mod clar Caroline. Klaus a abordat toata situatia intr-un mod complet diferit de modul lui obisnuit de a se comporta: fara amenintari, compelling, agresivitate, pur si simplu a incercat sa o impresioneze ca un barabat (bogat) caruia ii place o femeie. Tot ce a obtinut de-a lungul secolelor a fost probabil prin faptul ca multe i-au venit pe tava datorita deferentei pe care ceilalti o aveau pentru el sau, in celelalte cazuri, prin a lua ceea ce-si dorea pe baza simplului fapt ca putea sa o faca. Si, atunci cand ii ofera sa o duca sa-i arate lumea, Caroline vede exact acest lucru si-i spune in fata o gramada de adevaruri despre felul atat de gresit in care a ales sa traiasca, fortand oamenii sau cumparandu-le afectiunea/loialitatea si cum toate acestea izvorasc din acele “daddy issues” atat de bine inradacinate in el, din faptul ca, fiind lispsit de dragostea tatalui sau, s-a inchis emotional in fata tuturor persoanelor si nu mai e in stare sa interactioneze cu acestea in mod normal, ajungand sa comita atrocitati ca hibridizarea lui Tyler pentru a-si acoperi nevoia de companie si prietenie. De altfel, Caroline aduce de mai multe ori in discutie de-a lungul serii relatia ei cu Tyler si felul in care aceasta a luat sfarsit datorita siring-ului, asa ca cei care s-au grabit sa aprecieze ca ea il va uita instantaneu pe Tyler pentru a incepe o relatie cu Klaus erau, in mod evident, foarte departe de adevar.
E vizibil pe fata lui Klaus ca ceea ce-i spune il loveste exact in inima si ca e constient ca e adevarat si, desi se intuneca brusc la fata si pare a arata ca acel Klaus pe care il cunoastem, isi mentine totusi calmul si doar o invita pe Caroline sa plece de acolo. Probabil ca orice alta persoana care ar fi venit si i-ar fi spus acele lucruri in fata ar fi fost omorata pe loc, dar in cazul lui Caroline nu a facut acest lucru si, mai mult, cand fata ajunge acasa gaseste o cutie in care banuieste ca ar fi bratara cu diamante pe care i-a aruncat-o inapoi lui Klaus cand i-a spus ca ea nu poate fi cumparata cu asa ceva. In schimb, in cutie e o schita care o prezinta pe Caroline in timp ce admira calul din curtea vilei si in josul paginii e un scurt mesaj in care Klaus ii multumeste pentru faptul ca a fost sincera cu el si acesta e primul lucru care pare a o dezarma putin pe Caroline dintre toate intamplarile acelei seri. E un gest simplu care semnifica exact faptul ca a ascultat si a inteles tot ce ea i-a spus.
Cred ca acest fel in care Klaus a reactionat in final arata ceva character-development si cred ca acum ar trebui sa spun ca nu ma astept si nu vreau ca el sa fie transformat in Damon 2.0 si sa devina un catelus care sa faca tot ce spune Caroline. De asemenea, nu vreau ca el sa fie protagonist intr-un make-over in care este complet schimbat prin dragostea unei femei si nici nu imi doresc sa-i vad pe Klaus si Caroline “sittin’ in a tree”, holding hands vorbind despre casuta cu gard alb pe care si-o vor cumpara cand se vor casatori, cainele si cei 2.5 copii pe care-i vor avea pentru ca acestea sunt niste crititerii cam disney-ene de apreciere a unei relatii in fictiune si am depasit varsta la care m-ar putea interesa asa ceva. Nu sunt interesata de relatii intre personaje de tip Mary Sue/Gary Stu care exista intr-un status-quo de unicorni si general sappiness. Cred ca, daca vor mai fi in viata, Caroline si Tyler vor fi impreuna la sfarsitul show-ului. Deocamdata, au doar 18 ani si o eternitate in fata si as vrea sa-i vad experimentand relatii/interactiuni cu alte persoane.
Si de asta ma intereseaza ce ar putea exista intre Klaus si Caroline. Nu conteaza daca vor fi impreuna la sfarsit sau vreodata. E “calatoria” cea care ma face sa-mi doresc sa vad asta. I want some good drama. Vreau sa vad personaje care pot reprezenta o provocare unul pentru celalalt, care prin interactiunea lor determina o lupta interioara pentru cei implicati, care duce la transformare, la evolutie si din cand in cand imi ofera prin asta momente memorabile. Personaje care au defecte, care fac greseli din care invata si le determina sa se schimbe(daca va fi in bine sau in rau ramane de vazut, dar nu cred nici in Bine Absolut si nici in Rau Absolut, de fapt cu cat lucrurile sunt mai gri cu atat ma atrag mai mult).
Dintre cuplurile din filme care mi-au ramas in memorie cel mai clar, marea majoritate au fost cele care la sfarsitul filmului nu au ramas impreuna, cuplurile tragice si cele care din diverse motive nu au putut fi impreuna.De aceea prea putin ma intereseaza ceea ce fandom-urile numesc “endgame”(de fapt urasc acest cuvant). Vreau sa vad scene bine facute, clipe fericite si clipe dramatice, interactiuni interesante, dar in principal o poveste bine spusa si jucata pentru ca si chimia dintre personaje conteaza destul de mult pentru mine. Si in aceasta situatie in particular, vreau ca personajul lui Caroline sa ramana puternic si awesome asa cum a fost din momentul cand a devenit vampir si, avand in vedere ca nu ii este frica de el si tocmai a dovedit ca are capacitatea de a-l citi perfect, poate sa-l ajute pe Klaus sa faca un anumit progres in problemele emotionale atat de grave pe care le are. Si in compensatie, pentru ca in toate scenele lor (care au fost o combinatie de sweet-beautiful-awkward) si Klaus a parut a intelege si a aprecia cu adevarat anumite aspecte ale lui Caroline, poate o ajuta si el pe ea sa-i vina mai usor in a face pace cu existenta ei ca vampir si ii mai largeste orizonturile in privinta posibilitatilor si a libertatii pe care i-o ofera aceasta viata deorece Caroline merita mult mai mult decat in a-si irosi viata in Mystic Falls cu o existenta gravitand in jurul problemelor Elenei. Pentru asta exista cei 2 Salvatore care si asa sunt deajuns. Iar Caroline is the best, iar acest episod a venit sa confirme acest lucru – she’s beautiful, she’s strong, she’s full of light and I enjoy her!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu