The Vampire Diaries – 2×14 “Crying Wolf”

Eyef***ing will commence in 3…2…1…
Saptamana aceasta in Vampire Diaries: Ah Elijah. I-ai ranit la inimioara si i-ai facut sa doara. Pe varcolaci adica. Multe inimi scoase prin piept in episodul asta. Prima data cand s-a intamplat mi s-a parut cool dar acum cred ca a devenit miscarea emblema in Vampire Diaries. In afara de combinatia sangeroasa Elijah/Varcolaci, am mai avut in episodul acesta si alte combinatii, printre care si mult amanata sesiune de making out intre Jeremy si Bonnie.
Crying Wolf pare a fi un episod mai apropiat de cele dinainte de pauza, dat fiind ca s-au intamplat multe chestii si s-a raspuns la multe intrebari. Vreau sa atrag atentia asupra relatiei care se contureaza intre Elijah si Damon, conturare care s-a observat atat prima oara cand s-au vazut cat si cand Elijah l-a salvat pe Damon de varcolacii aia care se uitasera prea mult la filmele Saw. Atata tensiune sexuala reprimata. Phew! Abia astept sa apara ficurile slash cu astia doi.  Damonah cred ca suna bine ca nume pentru cuplu. Damonah > Delena.
Acum ca mi-am permis aceasta fantezie homoerotica, sa trecem la lucrurile importante. Damon didn’t kill the bitch! Aplauze pentru moralitatea ambigua! Damon n-a omorat-o dar in schimb o tine prin preajma sa se foloseasca de ea, asa cum facea si cu Caroline in prima parte a sezonului 1. Nu stiu ce parere am despre asta. Pe de o parte ma bucur ca nu a fost atat de prost incat sa omoare pe cineva care era legat de el (mai mult sau mai putin), pe de alta parte, demonstreaza inca o data cat de putin s-a schimbat Damon de fapt. Pentru moment, nu e asa mare scofala.
E mai mare scofala faptul ca parintii Elenei erau Buffy si Blade.. sau ceva de genul. Bineinteles arsenalul din cabana putea sa fie al lui John, dar slabe sanse ca fratele lui sa nu aiba nici cea mai vaga idee ce se intampla de fapt.
Blestemul Lunii si al Soarelui s-a intors in episodul asta in lumina reflectoarelor si acum va fi motivatia reala pentru care varcolacii se iau la tranta cu vampirii. Am oftat insa de cateva ori la explicatiile oferite de Jules si Stevie lui Tyler, vizavi de “apocalipsa varcolacilor” pentru ca totusi, deja exista vampiri care merg in lumina soarelui, nu este asa mare scofala. Klaus cica foloseste vrajitori de ani de zile pentru a sparge blestemul, dar de ce ar vrea Klaus sa acorde tuturor vampirilor posibilitatea de a merge in lumina soarelui, daca pentru el ar fi asa de usor sa obtina asta? In plus, daca reusesc varcolacii sa rupa blestemul, pur si simplu se vor afla la egalitate cu vampirii care sunt tot timpul vampiri, chiar si pe lumina soarelui (ai mai norocosi dintre ei).
Dar mi-a placut de Stevie Varcolacul. Ii spunea lui Katherine, Kathy. Cum sa nu-ti placa asta?
Caroline nu a avut multe de facut episodul asta, ceea ce este de inteles ca doar fata a fost torturata saptamana trecuta. A servit rolul de “vocea ratiunii” cand i-a atras atentia lui Bonnie ca nu exista nici un motiv sa nu-l ia pe Jeremy de mana si sa faca freaky freaky cu el in dulapul omului de serviciu. Asta fac copiii astia nebuni in zilele noastre. Bonnie a avut ceva accente mai intunecate pentru ca a continuat cu sondarea mintii lui Luca, chiar si cand era evident ca acest lucru ii dauneaza. Nu e prima oara bineinteles cand Bonnie goes Dark Bonnie, dar de data asta Jeremy si Caroline erau acolo. Poate Caroline e in sine destul de evil ca sa-si dea seama de ceva, dar Jeremy a realizat ca intrec o limita. Nu l-am auzit sa se planga insa cand Bonnie i-a indesat limba pe gat.
Cu ce am aflat si de la Luca despre ce vrea Elijah, sa il omoare pe Klaus dupa ce moare Elena cand e mai slabit, atunci trebuie sa ma intreb. De ce nu o duce Elijah pe Elena lui Klaus… imediat? Ce tot asteptam atata? Trebuie sa se alinieze planetele?  Sa o tinem protejata si sa le mai dam ocazia varcolacilor sa se regrupeze (ca aparent sunt al dracu’ de multi varcolaci pe lumea asta). Uite un plan mai bun, de ce nu face Klaus vreo cateva ‘jdemii de inele fermecate, arunca Piatra intr-un vulcan ca sa nu ajunga nici varcolacii la ea, si gata. Problema rezolvata. Tre sa ma gandesc eu la tot?
Cand nu aveam de-a face cu blesteme mistice, aveam de-a face cu blestemul discutiei: “unde mergem in relatia asta”. Stefan si Elena s-au gandit in inteligenta lor ca este o idee buna sa mearga intr-o locatie izolata in mijlocul padurii, dupa ce saptamana trecuta au fost atacati… intr-o locatie izolata in mijlocul padurii. Weekendul lor romantic s-a transformat intr-o ocazie sa mai vedem niste scene inspirate de filmele horror. Am avut introspectie, pupaturi, discutii despre viitor, camere secrete si in cele din urma… INCA o inima scoasa prin piept. Stefan pulled an Elijah si a notat cu mare intelepciune ca sa-ti irosesti viata pentru cineva care e mort deja nu este eroic, este tragic.
Una dintre scenele preferate cred ca este discutia la o bauta dintre Alaric si Damon pe care i-am vazut foarte putin sezonul asta. Alaric serveste cea mai tare replica a episodul, descriindu-l pe Elijah ca “scary dude with really nice hair”. Si adevarul este ca atunci cand Elijah il salveaza pe Damon (pentru ca il doreste drept amant evident), isi intoarce capul intr-un anumit mod ca sa-si dea parul din ochi si da. Trebuie sa recunosti. That’s nice hair. Si John categoric nu a castigat puncte de simpatie pentru ca i-a provocat dubii Jennei, dar speranta mea ascunsa si intunecata este ca dupa ce Jenna ii da papucii lui Alaric, acesta se va arunca intr-o relatie sordida cu Damon.
Damonahric it shall be!
Ahem.
In final ajungem la plecarea lui Tyler din oras, despre care din nou, nu stiu ce sentimente sa am. De atata vreme zic ca daca nu esti fericit in orasul asta, just f*cking leave. Dar eu ii spuneam asta lui Damon si uite ca Tyler e singurul care m-a ascultat. Imi pare rau ca un personaj care a evoluat atat de bine in sezonul 2, care inainte de pauza cred ca avea cel mai mare potential, in doar trei episoade a fost expediat spre taramuri necunoscute. Adica stiu ca o sa se intoarca, dar chiar speram sa se lege ceva de el si Caroline, ca doar au trecut prin atatea. Tyler in plus a zis clar ca Mystic Falls este casa lui si nu vrea sa plece nicaieri. Acum inteleg ca baiatul vrea sa faca ce e mai bine pentru el si probabil ca simte ca daca ramane in oras nu va face decat sa-i raneasca mai mult pe Caroline si pe Matt… dar totusi. Cred ca am o problema ca a plecat cu Jules care este cel mai prost mentor pe care putea sa si-l aleaga.