miercuri, 27 august 2014

Revenge – 3×09 “Surrender”

1462980_1416661818570887_1119021324_n
O să încep prin a-mi cere scuze. Săptămâna asta am uitat complet de recenzia pentru Revenge. Ultima sută de metri înainte de vacanță e mereu plină la facultate și am uitat complet că mai trebuie să mă țin de recenzii, mai ales că celelalte seriale au intrat momentan în pauză.
Episodul acesta din Revenge prezintă ultimele pregătiri înainte de marea nuntă. A fost cumva, din punctul meu de vedere un episod de umplutură care nici nu mi-a plăcut foarte mult dar nici nu mi-a displăcut total. Să vedem deci ce se mai întâmplă în Hamptons.
În primul rând superbe pozele de nuntă. Doi oameni frumoși care arată încântător în alb. 
Hmm, nu știu cât e de adevărată povestea cu bebele lui Emily. Din câte am înțeles eu și vă rog să mă lămuriți și pe mine, Emily este cu adevărat însărcinată dar copilul e a lui Aiden? Sau? Feelling confused here.
Cât despre Lidia, pur și simplu nu îi văd rostul în episodul ăsta. Poate o să aflăm în episoadele următoare de ce a fost reintrodusă, dar pentru moment e pur și simplu un personaj în plus chiar și cu poza ”incriminatoare” cu Emily când servea la petrecerea de An Nou. Nu mă miră deloc că se întoarce la Condrad că doar mereu asta a fost rolul ei, de amantă.
Apreciez revenirea lui Charlotte pe meleaguri mai bune. Probabil că vestea unui nou membru Grayson i-a adus aminte de copilul pe care l-a pierdut și a lăsat deoparte toate micile răutăți.
Daniel o alege pe Emily în detrimentul Sarei, deci toate bune și frumoase pentru nunta anului în Hamptons.
În sfârșit pot spune ceva bun și despre Margaux care a acționat așa cum a crezut Nolan că va face, sau cel puțin asta e ideea oferită momentan de scenariști, că Jack înseamnă mai mult decât  trecutul familie Grayson.
Scena favorită din sezon până în prezent este cu siguranță cererea în căsătorie. Cei care au văzut episodul știu exact la ce mă refer și sunt sigură că vor fi de acord cu mine.
Ce altceva ar mai fi de spus decât că după alegerea Victoriei de a nu veni la nunta fiului ei, planul lui Emily a fost complet dărâmat pentru că nici măcar ea nu și-a imaginat ce hotărâre va lua Victoria. Întrebarea pentru următorul episode rămâne: Cine o va împușca pe Emily?
Nolan deși a fost puțin prezent episodul ăsta a avut o replica genială: What every pretty blonde who comes to the Hamptons wants—Revenge!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu