The Vampire Diaries – 4×01 “Growing Pains”

Inevitabilul a rapit din placerea mea de a urmari aceasta premiera pentru simplul motiv ca stiam ca Elena in calitate de vampir va fi EXACT la fel ca Elena in calitate de om, Klaus trebuia sa se intoarca in corpul lui in cele din urma, iar Damon (saracul) avea iar sa fie dat la o parte.
Sezonul 3 al serialului s-a terminat destul de curajos cu scenaristii asumandu-si riscul de a o vampiriza pe Elena. Din pacate curajul acela nu s-a purtat in sezonul 4 pentru ca parerea mea este ca Elena si-a acceptat noua natura mult prea usor si fara prea multa vanzoleala. Transformarea Elenei nu a fost nici pe departe experienta traumatica a lui Vicky sau Caroline. A inceput cu un bocet si s-a terminat cu o semi-casatorie cu Stefan pe un acoperis la rasaritul soarelui cand Stefan i-a dat un inel.
Sincer, am avut crize mai naspa decat Elena in tranzitie ultima data cand am mancat o shaorma care nu mi-a priit.
Acum nu intelegeti gresit. Eu niciodata nu am urat-o pe Elena, nu-i ca si cum VREAU sa o vad ca sufera, dar momentul de la inceput cand a plans nitel ca a fost facut vampiroaica… asa ar fi trebuit sa fie TOT episodul si inca ceva pe atat. Toata viata i-a fost furata, a murit, o sa se lupte cu setea de sange pentru restul existentei sale, Jeremy a pierdut ocazia sa fie unchiul cool pentru niste puradei. Fata putea sa fie o leaca mai afectata, ca sa nu zic femeie isterica.
In plus, Elena vampir pur si simplu nu este foarte diferita de Elena normala. Nimic din transformarea Elenei cu exceptia inceputului nu a avut pentru mine dramatismul si tensiunea necesare pentru a da valoare storyline-ului respectiv. Singura scena care mi-a placut cu adevarat din punctul asta de vedere este cea in care reverendul Young sta de vorba cu Elena in timp ce aceasta era in mijlocul tranzitiei.
Apropo de reverendul Young, uite un tip a little fucked up in the head cu un sfarsit mai mult decat surprinzator. Nu prea stiu ce sa spun despre el, decat ca si-a servit scopul. A venit, a fost evil cat de cat si a murit (din proprie initiativa).
Un alt lucru pe care l-am observat la premiera sezonului 3 este ca de fapt erau multe treburi care trebuiau rezolvate din finala. A semanat aproape cu o premiera de True Blood care are de multe ori jdemii de storyline-uri de concluzionat. Ah da, s-a mai intamplat si asta. Ah da, si Klaus e asa si pe dincolo. Si Bonnie flirteaza cu intunericul. Si Consiliul orasului mai pune cine stie ce la cale
Michael Trevino cred ca s-a descurcat bine in calitae de Klaus si aproape ca ma bucur ca nu a incercat sa imite un accent britanic. Cu toate acestea, a pastrat ticurile verbale ale lui Klaus, cateva din miscarile lui emblema (“o sa dau capul mai intr-o parte sa par periculos”) si ce sa mai. Interactiunea lui Tyler-Klaus cu Caroline si mama lui Tyler a fost grozava. Klaus este totusi un gentilom, pentru ca in ciuda faptului ca nu o placea pe mama lui Tyler, tot i-a raspuns la telefon, pare-mi-se din politete si nu din altceva.
Imi pare atat de rau de Jeremy si de Matt in episodul acesta, pe care i-as intelege daca ar trece de partea consiliului orasului. Amandoi au pierdut atat de multe din cauza vampirilor, iar lor li se poate alatura cu usurinta si Bonnie care tocmai a observat cum bunica ei a suferit pe lumea cealalta, din cauza vrajilor facute de ea pentru a o ajuta pe elena, care acum este vampir.
S-a ajuns la o limita in care personajele acestea bune si eroice sunt prea bune si eroice. Jeremy unde mai pui ca stie ca Damon s-a si jucat cu mintea lui de cateva ori. Pur si simplu, at this point in time, oricine cu un puls ar trebui sa vrea sa stea cat mai departe de vampiri pentru toate nenorocirile care se intampla.
Bineinteles, nu ar fi fost o premiera Vampire Diaries daca nu vorbeam despre sentimente, curcubee si nori de ploaie. Elena simte totul mai intens nu? Pai atunci ar fi trebuit sa sara pe Damon si sa planga in bratele lui Stefan. Dar in schimb am avut parte de si mai multe discutii, in care Elena iar le da sperante celor doi baieti. Nu sunt shipper pentru niciunul dintre aceste doua cupluri, dar o sa o zic pe aia buna.
Human Elena, daca TREBUIA sa fie cu un vampir, ar fi fost mai indicat sa fie cu Stefan (inainte sa devina un psihopat criminal in serie). Vampire Elena ar trebui sa fie cu Damon (dupa ce i-a trecut faza de psihopat criminal in serie).
Un simplu gand inainte de final copii, va rog frumos. Nu mancati sange de pe jos. That’s just disgusting.