miercuri, 27 august 2014

Revenge – 3×11 “Homecoming”

1558614_1424412674462468_831428286_n
La mulți ani, 2014! Se pare că serialele la care scriu au revenit în forță, sau cel puțin episodul acesta din Revenge.  So, let`s  begin!
O să încep cu aprecierile. Bravo scenariștilor pentru felul în care au realizat această trecere, dacă pot să îi zic așa spre descâlcirea ițelor. Dacă după ce am văzut promo-ul episodului am făcut o întreagă dezbatere referitoare la Emily Thorne, iată că încă mai există imprevizibil în serial.  Și pot să spun că uite, la asta nu mă așteptam.
După ce este împușcată de Daniel, Emily reușește cumva să ajungă la geamandură (cred că acesta e termenul corect) și apoi în vasul unui pescar unde o găsește Aiden. De acolo, evident că este dusă la spital,  unde familia Grayson  este oricum numai ușurată nu. Ce nu înțeleg eu e cum de nu s-a prins nimeni că Daniel e făptașul. I mean, numai daca te uitai la fața lui și înțelegeai că ceva nu-i cum trebuie.
Deși împușcată, se pare că planul lui Emily dă roade pentru că totul o incriminează pe Victoria.  Evident însă Daniel, care are așa un simț al responsabilității  (pe cine păcălesc eu: tocmai și-a împușcat nevasta!!!!) nu  vrea ca mama lui să plătească pentru crima lui. Seriously Danny, seriously?
Charlotte este mică și inocentă și e un pic amuzant cum tot încearcă să-l consoleze pe Daniel, când de fapt singura dată când acesta zâmbește e atunci când aude numele: Sara.
Despre Lydia chiar nu vreau să vorbesc. În afara faptului că trebuia ca cineva să plătească din nou pentru crimele din Hamptons, chiar nu îi găsesc locul. Mai bine rămânea acolo unde a fost și până acum. Vorba aia, cum n-ajută așa nu strică.
Revenind la cealaltă parte a baricadei, adică Aiden, Nolan și Jack. Deși inițial nu am fost super surprinsă că Aiden nu a plecat cu Emily ci a dus-o la spital, până la urma săraca fată era pe moarte, după ce am văzut că s-a întâmplat încep să pun serios la îndoială dragostea lui pentru Emily. Până la urmă, există cineva în serialul ăsta care chiar nu are hidden agenda ori este ceea ce pare ca este? Încep să mă îndoiesc de asta. Ar mai lipsi ca Nolan să fie de fapt fratele lui Emily și cred că Revenge a acoperit toate bazele unei telenovele de succes.
Nolan face prima lui greșeală referitoare la Emily, deoarece Patrick vede ”Cutia Pandorei” și hmmm, nimic bun nu poate ieși de aici, pentru că știm cu toții că loialitatea lui e la Victoria.
De la începutul serialului am fost sigură că atunci când Revenge ajunge la final Jack va rămâne cu Emily. Ei bine, episodul acesta confirmă încă o dată asta deoarece, ca în basme, Jack e Prince Charming care o  trezește pe Sleeping Beauty, ori Amnesic Beauty.

1579782_1424412671129135_2011678997_n
Surpriza acestui episod este apariția unei domnițe în peisaj care pretinde că l-a tratat pe Aiden  când acesta a fost împușcat ( scenariștii au așa un tipar de a schimba acțiunea aducând personaje care cândva au făcut ceva pentru cineva, dacă mă-nțelegeți) și care îl sărută afirmând simplu: nothing changed. Nu-mi rămâne până episodul următor decât să fiu de acord cu ea pentru că deși anumite lucruri s-au întâmplat episodul acesta, nimic important nu s-a schimbat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu