The Vampire Diaries – 2×08 “Rose”

Saptamana aceasta in Vampire Diaries: Elena se dovedeste ca a fost rapita de Trevor si Rose, doi vampiri care sunt pe fuga de 500 de ani din cauza lui Katherine, si vad in Elena singura lor sansa pentru libertate. Asta daca Elijah, un vampir baban, o sa accepte schimbul. Stefan si Damon insa sunt pe drum. Inapoi in Mystic Falls, Caroline nu mai poate sa scape de Tyler care isi descopera noile puteri de varcolac. Iar Bonnie si Jeremy au un moment de bonding.
Am incheiat review-ul de saptamana trecuta spunand despre episod ca a facut tot ce face Vampire Diaries mai bine, iar Rose continua trendul! Am avut multa expozitiune de data asta, oferita mai mult de noii vampiri de moda veche, care au escalat povestea serialului de la teen romance la teen epic. Clanuri de vampiri vechi de secole, blesteme, declaratii de dragoste and all that jazz. It’s all here folks. Destul ca sa te faca sa salivezi cu gandul la posibilitatile acestui sezon. In ciuda actiunii si a sappyness-ului, ce mi-a placut la acest episod este ca desi a trebuit sa fim atenti in trei locuri diferite… aceste fire narative au fost unite de o singura tematica.
One is the loneliest number.
Sigur, este fain sa ai superputeri si sa traiesti pentru totdeauna, dar avantajele astea nu inseamna nimic daca nu ai cu cine sa le imparti. Trevor si Rose au fost impreuna peste 500 de ani pentru ca they were family. Iar Rose cine stie cate a sacrificat pentru Trevor. Stefan l-a facut pe Damon vampir doar pentru ca nu voia sa fie singur, pentru ca avea nevoie de fratele lui. Tyler este cel mai popular baiat din scoala, are cu cine sa joace baschet si gagicile se arunca la picioarele lui, dar in calitate de blestemat sexy, nu are cu cine sa vorbeasca decat cu Caroline. Bonnie se afla cam in aceeasi situatie iar Jeremy dintotdeauna a fost un copil singuratic.
Iar cat despre Damon… baiatul asta are mai multa angst stransa la un loc decat toate personajele mentionate pana acum. But more on that later. Ce vreau sa spun este ca desi bataile cu vampiri veterani si hocus-pocus-urile sunt toate bune si reprezinta sarea din bucate, pana la urma un substrat emotional puternic este ce ai nevoie ca sa aiba serialul asta un suflet. Este usor sa zici despre Vampire Diaries ca ar fi un serial superficial, dar la urma urmei nevoia de apropiere, nevoia de intelegere si chiar iertare… asta poate oricine sa inteleaga. Si n-are nici o legatura cu vampirismul sau supranaturalul. E ceva foarte uman.
One is the loneliest number.