Revenge - 1×06 “Intrigue”

Iata ca imi puneam mii de intrebari in episodul trecut si mi-au venit si raspunsurile. Sa zicem ca m-am lamurit intr-o anumita masura ce urmaresc anumite personaje si am ramas total rece la actiunea altora.
Spre exemplu, Jack. M-a lasat total rece, nici macar nu a flirtat vreodata cu Emily mai mult de o secunda si acum se destainuie ca are sentimente fata de ea. Si da, s-au jucat astia cu unghiurile la filmare, cred ca i-au pus si o caramida sub picioare si degeaba, tare mititel este acest Jack. Si nici lacrima mica din coltul ochiului lui Emily la vederea leaganului nu m-a convins absolut deloc.
Tyler este nebun de legat si se pare ca nu doar mie mi s-a parut ca scena cu Daniel drogat pe pat e mai mult decat ceea ce pare. Ipoteza : Tyler e sarac lipit pamantului, isi doreste familia si banii lui Daniel si eventual si pe Daniel sa ii incalzeasca patul. Dar uite cum dintr-una in alta Emily se trezeste cu un rival si cu un dusman de moarte. Sa vedem pana unde va merge Tyler, Daniel se pare ca nu ii impartaseste sentimentele . Poate chiar el este cel care il impusca, sincer cred ca ar trebui sa reurmaresc primul episod sa vad daca Tyler era pe acolo, nu i-am dat importanta si ca atare nu stiu.
Frank e concediat. Ce o fi fost in capul lui Conrad? Da, cecul putea sa fie imens si sa ii cumpere o viata frumoasa dar ce faci cu sentimentele lui pentru Victoria? Asa ca incepe el sa scarmane si da peste Nolan. Nolan este speriat, incepuse el sa se sperie asa usor cu doua episoade in urma, apoi in episodul trecut se ingrozeste cand vizioneaza plonjonul Lydiei ca apoi sa il faca Frank sa tremure ca trestia in vant. Nu il acuz ca nu este tare, el doar incearca sa o protejeze pe Emily dar cand apar personaje ca Frank, e normal sa fuga mancand pamantul. Iar Frank incepe sa puna cap la cap povestea si o banuie pe Emily. Acum sa vedem cum cutiuta aia frageda in care isi tine ea toate secretele rezista. Cutia aia ma intriga de la inceputul serialului, ca doar nu o fi atat de bine inchisa de zici ca suntem in Codul lui Da Vinci .
Declan continua sa faca necazuri, nu foarte mari, noroc ca Daniel cel falit umbla la el cu niste teancuri de bani. Foarte frumos ca i-a spus Charlottei ca e sarac, asa fata va fi si mai atrasa de el, ca deh, fetele bogate umbla dupa ce nu pot avea . Iar Lydia nu e moarta! Nu zau? Cum naiba de a scapat? Chiar si in coma asa… un zbor asa de inalt ar fi trebuit sa o faca terci dar nu, scenaristii o mai lasa un pic sa creeze niste incurcaturi.
Asa cum zicea si Aron, incepe sa se rupa firul bifarilor pe poza. Actiunea se complica, ritmul este la fel de alert si nu prea si Emily incepe sa dea gres in planul ei de razbunare. Abia astept episodul viitor si sa nu imi vina cu rezolvari de doi lei ca ma supar