marți, 26 august 2014

The Vampire Diaries – 5×19 “Man On Fire”

1
Și… a fost Enzo. Acum nu mai e. În general, oamenii când pleacă pe drumul răzbunării sfârșesc de cele mai multe ori prost. Regula asta văd că este aplicabilă și când vine vorba de vampiri. Ba mai mult, când vine vorba de ei, rămân chiar și fără inimi. La propriu.
Enzo află în sfârșit ce s-a întâmplat cu marea lui iubire, Maggie. E decapitată și foarte moartă de prin anul 1960, perioadă pe care el o asociază din spusele lui Damon, cu personalitatea lui Stefan de ripper. Așadar, cu gândul că Stefan este vinovat de moartea lui Maggie caută să se răzbune.
Surpriza este însă că nu Stefan a fost cel care i-a omorât iubirea, ci unicul și bunul său prieten, Damon. Aflând asta, Ezno își oprește umanitatea ca să nu mai simtă durerea pierderii ființei iubite și pe cea a trădării celui mai bun prieten. Apoi dispare, luând-o cu el pe Elena și sucindu-i gâtul ca la porumbiță. Ah, ce mai trosnesc capetele în serialul ăsta! :)))
2
După o luptă ca între vampiri, Stefan încă se gândește dacă să-l omoare sau nu pe Enzo atunci când stă cu mână pe inima acestuia încă bătând, moment în care cel din urmă îi ușurează sarcina și i-o face cadou, cu gândul că astfel misiunea lui de răzbunare va fi îndeplinită, căci Damon nu își va ierta fratele pentru că i-a ucis prietenul. Personal, cred că toată povestea asta cu Enzo a fost cam de umplutură de când a apărut. Era de așteptat că personajul acesta va dispărea curând din peisaj, dar speram că nu dintr-un motiv atât de stupid.  Nu sunt insensibilă, dar putea fi scos din scenă într-un mod mai dramatic, mai elegant, mai nu știu, dar nu așa. 
3
Acestea fiind spuse, să trecem la cel de-al doilea plot. Călătorii – scopul și durata vizitei lor în Mystic Falls. L-am aflat și pe acesta. Vă rog să mă corectați dacă greșesc… sângele Elenei + sângele lui Stefan = revenirea vampirilor la forma umană. Carevasăzică ăsta era antidotul făcut de Qetsiyah (nu am o memorie atât de bună…am căutat pe Google că nu mai știam cum se scrie  ). Dacă voi v-ați dat seama deja de asta, iar eu nu, să-mi fie cu iertare, dar mie acum mi s-a aprins beculețul. Așadar, planul călătorilor este acela de a elimina din ecuație toți vampirii din Mystic Falls ca să poată rupe vraja aruncată asupra lor și să aibă în sfârșit un loc pe care să îl poate numi “acasă”. Interesant, nimic de zis, dar n-am înțeles de ce Markos a omorât-o pe Sloan, “porcușorul de Guineea” al acestui experiment, atunci când aceasta a revenit la forma sa umană. Să-mi explice cineva, vă rog. Tocmai m-am hotărât că nu-mi place Markos. V-am spus eu că ăștia care nu-ți inspiră nimic sunt periculoși!
4
Acum, Bonnie. Bonnie, cea despre care nu mai suntem siguri că apucă ziua de mâine și care, într-un mod stângaci și deprimant încearcă să-și ia un fel de rămas-bun de la Jeremy. Toată treaba asta cu haosul creat în lumea cealaltă este încă neclară și dubioasă. Morții trebuie să se ducă și ei undeva, așa că locul ăsta nu are cum să dispară așa, bam! Nu?
Și soarta lui Tyler atârnă acum de un fir de ață, fiind prins în mâinile călătorilor, care nu sunt deloc blânzi.
Iar Enzo, nici el nu ne-a părăsit de tot, care datorită haosului mai sus menționat, se întoarce înapoi ca o fantomă. Una nu tocmai prietenoasă. 
5



6

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu