Megan Boone, despre colaborarea cu James Spader in The Blacklist

Se  pare că e frumoasă viața în The Blacklist, conform unui interviu acordat de actrița care interpretează rolul lui Elizabeth Keen, Megan Boone. De ce n-ar fi? Serialul are feedback-uri pozitive și este considerat a fi una dintre cele mai bune producții noi, luând în considerare ratingurile care vorbesc de la sine.
Elizabeth este un agent FBI începător care face portretul psihologic al criminalilor și colaborează cu enigmaticul Red, interpretat de James Spader. Actrița a declarat pentru Zap2it că, la aflarea veștii că va juca alături de Spader, era în culmea fericirii . “De multe ori crede în mine mai mult decât eu însămi.”, spune Megan. “James m-a ajutat să îmi dau seama că pot transpune acea energie în munca pe care o facem împreună. Iar pentru asta, am stabilit un parteneriat foarte profund și încărcat cu încredere.”
Rolurile anterioare ale lui Megan erau lipsite de emoție, din moment ce interpreta personaje care trebuiau să trateze cazurile de crimă cu detașare. Actrița recunoaște că s-a îndrăgostit de drama criminalistică propusă când i s-a oferit rolul lui Elizabeth, mai ales că Boone își fixase un obiectiv clar, de a face doar lucruri care o pasionează într-adevăr. Se pare că rolul i-a venit ca o mănușă.
Actrița adaugă, cu privire la relația dintre ea și Spader: “Mă simt foarte norocoasă, gândindu-mă că e posibil să-mi petrec ani din viață lucrând alături de o persoană atât de minunată.” Megan Boone a mai jucat în Step Up Revolution, Welcome to the Jungle, About Cherry, My Bloody Valentine și susține că printre seriile care îi plac foarte mult se numără Breaking Bad și New Girl.