joi, 18 septembrie 2014

The Good Wife – S5E11 – Drepturi de autor si paternitate

În  episodul ”Goliath and David”, Alicia și Cary îl înfruntă pe Will într-un caz care implica încălcarea drepturilor de autor.
Anul trecut, în lumea televiziunii s-a aprins o controversă foarte severă pe marginea faptului că în cadrul serialului ”Glee” s-au realizat o serie de cover-uri care nu au fost menționate în creditele serialului. Astfel, producătorii s-au găsit în situația de a fi acuzați de înstrăinarea drepturilor de autor. Evident, cazul de săptămâna aceasta din ”The Good Wife” este inspirat tocmai din acest gen de situație.
Matthew Lillard și Christophor Fitzgerald joacă rolurile a doi muzicieni care o angajează pe Alicia și pe Cary pentru a-i reprezenta în tentativa de a da în judecată un show TV care le-a furat o melodie hit hop. Însă de îndată ce Will află despre asta, el se oferă să reprezinte de bună voie interesele producătorilor show-ului, alături de asociatul său, Burl Preston. Desigur, motivația principală a lui Will este de a se răzbuna pe Alicia pentru decizia sa de a părăsi firma. Ei ajung să se certe în sala de judecată asemenea unor puștani, folosindu-se de tactici puerile de dezarmare. Ce-i drept, Will a dat tonul scandalului, însă în cele din urmă, Alicia și Cary câștigă cazul, făcând ca tensiunea dintre cei doi protagoniști să crească gradual. Într-un târziu, relația defectuasă dintre Alicia și Will va trebui să fie adresată de scenariști în acest sezon. Există deja riscul creeri unei instanțe repetitive care în esență, a început să plictisească publicul.
Între timp, pornind de la premisa faptului că Marylin intenționează să-și numească fiul Peter, Eli devine din ce în ce mai suspicios în legătură cu originile paterne ale fătului. Deși Marylin insistă asupra faptului că nu Peter este tatăl copilului, Eli are toate motivele să fie sceptic. În fond, Peter se bucura de proasta reputație derivată din scandaluri ce implică prostituate, așa că de ce ar crede-o cineva pe Marylin? În cele din urmă, Eli îi cere Kalindei să afle mai multe despre cine este adevăratul tată al copilului, iar până la finele episodului, aceasta va afla chiar de la Marylin complicatul adevăr.
Se pare că în mod oarecum surprinzător, Peter nu are nimic de-a face cu sarcina, însă până această veste ajunge la urechile lui Eli, un nou scandal amenință să ia amploare. Se pare că cineva deține niște dovezi video conform cărora Peter ar fi fost implicat în falsificarea alegerilor pe care le-a câștigat, iar preview-ul episodului următor arată că săptămâna viitoare vom avea parte de mai multe detalii și informații despre asta.