sâmbătă, 20 septembrie 2014

The Originals – S1E1 – Episod Pilot

"The  Originals” debutează în primul episod cu o tactică foarte interesantă. Este un spin-off al serialului „The Vampire Diaries”, producătorii colaborând în continuare. Ei vor ca aceasta serie să fie mai accesibilă noilor spectatori, chiar dacă pentru aceasta va trebui să prezinte detaliile pe care spectatorii serialului „The Vampire Diaries” deja le știu. Care va fi oare soluția? Posibil expunerea acelorași evenimente dar dintr-o altă perspectivă, adăugând ceva nou pe langă.
Episodul pilot este o poveste paralelă cu cea din primăvară, prezentată în „The Vampire Diaries”. Acțiunea are loc în același loc, dar este prezentată din punctul de vedere al vampirului Elijah (Daniel Gillies), care apare foarte frecvent în acest episod.
Vedem din nou ce se întâmplă cu fratele lui Elijah, Klaus (Joseph Morgan), care se întoarce în New Orleans, dupa 100 de ani, pentru a-l găsi pe protejatul său, Marcel (Charles Michael Davis), care urmărește vampirii și se numește „regele” orașului. De data aceasta, vedem ce a făcut Elijah în tot acest timp, negociind cu vrăjitoarele orașului și cu fratele său încăpățânat. Între timp află de transformarea lui Hayley (Phoebe Tonkin) în vârcolac,de către Klaus.
Dacă ești fan „Vampire Diaries”, nu îți va plăcea acest început de sezon, deoarece nu vei găsi nimic nou. Îi înteleg pe scenariști de ce au ales această modalitate, deoarece ne prezintă scene care s-au întâmplat înainte sau după cele văzute în celălalt serial, dar nu știam de existența lor. Totul este privit din altă perspectivă, dar se mai și repeta scenele.
Dacă este totul nou pentru tine scenariul acesta, ți se va părea foarte complex și greu de urmărit. Vei găsi termeni noi, cum ar fi: vampiri, vrajitoare, vârcolaci, hibrid, original; împreună cu nivelul acestora întâlnit în lume. Și scena în care Elijah îi spune lui Hayley care îi sunt originile, este foarte complexă și are mult prea multe informații de captat, pentru început.
„The Vampire Diaries” este cunoscut pentru stilul său rapid, având o mulțime de răsturnări de situații. Acest episod a avut destule părți diabolice pentru o întreagă săptămână, iar acele momente în genul „nu știam că s-a întâmplat și asta”, vor fi tot mai dese în viitor. Totuși acest serial a început mai promițător decât „The Vampires Diaries”, deoarece pentru cel de pe urmă a durat puțin până a devenit un serial ce îți provoca dependență.
În concluzie, episodul pilot al spin-off-ului „The Originals” a fost un început primițător, iar scenele repetate, dar din altă perspectivă îi vor face pe spectatorii seriei „The Vampire Diaries” să dorească să afle tot mai multe.